Wednesday, May 12, 2010

CRAZY IN LOVE WITH SYRIA HIJAB

Sekarang ni memang rase giler...bukan giler aper...bukan giler bayang...bukan juge giler-giler...mahupun terkena penyakit anjing giler...semua yg berkenaan takde kene-mengena dengan spesis gile yang saya alami...saye tengah giler dengan TUDUNG SYRIA...bole kate ari2 g keje melaram ngan tudung syria...bukan sebab saya jual saye pakai ye...sebab saye rase best...skang takde la pakai tudung herot-berot dengan erti kata lebih glamer dan moden senget-benget...

Mase mule2 menjinakkan diri memang rase janggal...sebab muka rase bulat n leper...bak kate membe opis saye anak tudung tu macam topi renang je...hehehe...kalo nak berenang takde topi ble ganti serkup tue...tapi lame2 bile dah biase rs ok plak...rayyan tarik2 pon takpe still maintain...kalo pakai tudung biase abis kene tarik ngan rayyan...dah macam rupe tarzan tak makan 10 hari je selebetnye...

Setakat ni saye dah kumpul lebih kurang 6-7 helai koleksi tudung syria...kalo ikutkan ketidakwarasan hati memang nak amik 20 helai sekaligus...tapi memandangkan saye bukan keje cop duit maka kita perap dulu niat tue ye...nak mintak dana dari en suami sah2  kene reject...jadi baik tak payah mintak simpati ye...




Tudung syria matchkan ngan inner lain untuk bagi matching ngan jubah...



Yang ni inner tudung syria pakai ngan shawl...sebelum ni takde maknenye nak pakai serkup skang dah jatuh chenta plak...

Kalo anda semua berminat nak tukar imej macam saye rajin-rajinla jenguk kat blog saye yg lagi 1 tu ye...ni die linknye :
.

4 comments:

puan fiza said...

pewittt..berseri2 nampak..hehe

syukzurayyan said...

hahaha...memang bersri2 dgn beg bawah mata yg makin parah tue...pn fiza jgn lupe letak gambo anda bersyria nanti ye...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

chantexx...
sy pn makin jatuh chenta ngan inner syria nih.. =D

syukzurayyan said...

tq leily :)